Erikslund

Var till erikslund igår med Hannah. Ville ha nya converseskor och det hittade jag :) Jag köpte också ett par mjukisbyxor för ett par har jag slängt de var nötta och gick sönder. Har förstört två st då jag hjälper Rickard på huset så de använder jag där. Så har bara ett par de jag fick av Mike i julklapp som tur var. Det var nog den behövligaste julklappen just då faktiskt. Men nu har jag köpt ett par till så nu har jag två! Älskar att gå i mjukisar hemma på helgerna och efter jobbet :)
Vi åkte även ut en liten snabb runda hem till mamma och pappa för Hannah ville se lammungarna :) Efter det åkte vi gem till Hannah och beställde mat från vita elefanten och kollade på två filmer! Väldigt lyckat och mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0