Långfredagen

Blev middag väldigt sent igår kväll nämligen kvart i tio, tio! Va extremt hungrig i två timmar då och de va inte lätt att tänka på annat än mat och när man kände doften av mat sen när den började lagas höll jag på att dö och visste knappt vart man skulle ta vägen. Va hos issa och Putte för att kolla in nya lyan, Mike hade hjälpt till på eftermiddagen med att flytta möbler. Kom hem till kvart i elva typ och Mike gick upp halv fem tror jag efter att ha somnat om flera gånger från klockan. Har sovit dåligt sen dess och vaknade nu lite över sju och kom på att big brother går ju så då glor jag på det nu. Missade ju det igår.
Idag ska jag städa lite, packa, och fixa allt med kamera och sånt som ska med och ha på bröllopet. Vi ska ikväll fira min syster, hennes sambo och Astrid samtidigt som vi har påskmiddag hos mamma, sen sover vi där eftersom bi ändå ska vara där i morgon då det är bröllop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0