Synsk?!

Ibland undrar jag om inte jag är lite synsk av mig. Jag slutar ju tidigt på onsdagar, så jag hade tänkt att åka till mormor för att hälsa på henne. Samtidigt tänkte jag att hon kankse var sjuk typ magsjuka som brukar gå på ålderdomshem vid sånna här tider. Bestämde ju mig igår för att jag skulle åka till henne och idag på dagen får jag ett sms av mamma att mormor har maginfluensan, så att vi skulle veta det och inte åka dit på några dagar ifall vi hade tänkt att åka dit. Hur stor är sannolikheten att det inträffar också?! Skrev det till mamma att det var typiskt då jag hade tänkt att åka till henne, och på nått sätt så förstod hon att jag skulle åka dit eftersom jag slutar tidigt. Tur att hon hörde av sig innan, för vill inte bli magsjuk igen, räckte med förra vändan!

Så idag efter jobbet har jag istället åkt till farmor. Skulle till henne nästa onsdag men tog henne den här onsdagen istället och så tar jag väl mormor nästa onsdag :)
Igår så kom Mike hem med en ny tv! Lite irriterad var jag, eftersom vi en ny precis för ett år sen i april!

I morgon blir det en lång dag, jobbar först och stänger och vid stängning eller till och med lite innan jag stänger börjar vårt APT-möte. Så kommer inte hem förns åtta i morgon typ. Å torsdagen veckan efter är det samma sak, fast då har vi avdelningsmöte och ska planera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0