13:e

Idag fyller min Hannah år! :) har varit där nu på kvällen och fått tacos och kladdkaka 😃
I helgen så tapetserade jag ena väggen i hallen helt själv! Lite impad faktiskt men på ett ställe blev det inge bra, men fixade till det sen så det får duga! Ska visa för och efterbilder. Var även på stan i lördags en stund för att köpa present till Marcus, sen till Moa. Köpte även en sak till mamma och pappa som de ska få som tack för all hjälp med att fixa och dona till vår fest. På lördags kvällen var vi till Putte och Issa. Vi beställde mat och spelade spel :). Igår så var jag och Mike och bowlade med Isac och Moa. Hade ju lovat att vi skulle göra det för vi bestämde det på julafton men det har inte blivit av förens igår :) sen på eftermiddagen så var vi till Marcus på fika eftersom han fyllde 25 år. På kvällen sen åt vi middag på all in med Jerka, Maja, Putte och Marcus. Blev även en film sen hos Jerka och Maja :) har sovit väldigt lite den här helgen så var lite trött igår kväll så jag somnade tyvärr till filmen :( varit lite trött idag också men har haft planeringsdag hela dagen så den har varit lugn men mycket tänkande har krävts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0