21:a augusti

I helgen så kom Åsa från Uppsala hit på besök till mig och Frida :) vi gick ner till stan och åt lunch! Pratade massor och så gick vi en vända på stan och kolla in läget i några butiker. På lördags kvällen var vi hos Putte och issa. Vi beställde lite mat och hade det trevligt med allt folk som var där. I söndags så var jag ut till mamma och pappa en stund. Tvättade en hel del gjorde jag också i söndags. Idag efter jobbet har vi handlat mat. När vi kom hem rensade jag kylskåpet och storstädade där inne. Gud vad mycket vi slängde, varför hinner man inte använda allt för innan datumet går ut även sånt som inte ens är öppnat. Så det är ju lite onödigt egentligen men tyvärr så blir det ju så ibland!! Har även hunnit med att storstäda sovrummet! Så nu värker mina fötter mycket så det är väldigt skönt att ligga ner i sängen nu för att snart få sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0