1:a advent

Igår på dagen var vi ner på stan och kolla marknaden lite, köpte lite fler julklappar. Kolla även på en soffa som vi kanske ska beställa!

I torsdags när jag släpade på en del saker från bilen, Minella i sin stol, skötväskan, en eller två kassar så kände jag mig lite som en pack åsna och kände hur armarna verkligen var spända och fick jobba. Då helt plötsligt började jag tänka på farmen när de stod i tvekampen med mjölkkannorna som de höll i varje arm och skulle stå så länge som möjligt. Kom ihåg Benny som vann, sen Henke, Gustav, Malin och Johanna. Iaf till saken som var så tänkte jag att det var roligt program att se på och skulle vilja ha det tillbaka. I fredags när jag sitter i soffan så kommer reklam om farmen som ska börja i januari! Hur stor är sannolikheten att jag tänker på det dom var för flera år sen och ska börja igen?! Tror jag är lite synsk ibland faktiskt. Har inte sett reklamen förut och inte läst om det så lite underligt är det. Men jag ser verkligen fram emot det :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0