31/12

Ja man kankse skulle försöka ta och sammanfatta året. Kommer dock säkert glömma massa saker men ska försöka ta med lite från varje månad som jag minns, blir några bilder också!
 
Januari: Jag slutade på mitt jobb i Västerås och började på en ny tjänst här i Enköping. Jag fick beskedet om att jag har problem med sköldkörteln :(. Jag hjälpte Rickard väldigt mycket efter nyår i deras hus som de renoverar. De är fortfarande inte klara, så här såg det ut på då när vi höll på.
 
Februari: Jag, Hannah, Min syster med familj och Mattias åkte uppåt i landet i 4 dagar för att åka lite skidor :)
 
Mars:Denna månad var en väldigt tragisk månad :( en liten ängel som gick på min avdelning är nu i himlen istället på jorden :( Andra saker som också hände i mars var att mamma och pappa fick lammungar!

April: Jag och Mike hjälpte Rickard ooch Erica med att tömma deras husgrund på massa stenar!!! Skit tunga och jobbigt var det! Vi var på bröllop på påskafton och det var hur kul som helst :) Fick även beskedet att jag var gravid när jag var i v.16.

Maj: Äntligen bölrjade det bli varmt ute! Vi var på ultraljudet i början av maj. Mamma och pappa fick hem kycklingar :) Jag tittade på Evelinas bal och hon var sååå fin!
 
Juni: Firade Evelina som tog studenten! Första gången jag hade semester från ett jobb. Har ju alltid annars jobbat sen jag var 15 år, även när man studerade så inte direkt så man har haft lov eller så. Men i år tog jag 3 veckor, en vecka i juni och två i juli. Det var ju även midsommar :) Vi köpte vår barnvagn :)
 
Juli: De två första veckorna hade jag semester :) Jag, Mike, Moa, Erica, Rickard och Astrid drog ner till Göteborg, där vi gick på Liseberg och Ullared :) Jag jobbade även 2 veckor på sommaröppet, vilket var lite annorlunda och rätt jobbigt också, men ändå kul :) Jag målade farmors spjällsäng som skulle få användas av våran bebis :)
 
 
Augusti: Jag blev 25 år! jag jobbade fortfarande och gick på föräldrar utbildning :) Åsa kom hit så jag, Frida och Åsa umgicks en hel dag :)
 
September: Jobbade en vecka i september, sen gick jag på föräldrar ledighet för att fixa i ordning det sista tills bebis skulle komma och så klart vila upp mig! Bilden är bara några dagar i från den 30 september som bebis var beräknad, men gick ju över 5 dagar så blev i oktober istället!. Vi köpte också ett hus!
 
Oktober: Min underbara prinsessa föddes den 5 Oktober! Så var hemma och myste med henne :)
November: Dagarna gick och jag började packa lite inför flytten.Första snön kom!
 
December: Vi firade vår första jul med Minella. Vi var på Luciafirande. Vi fick nycklarna till vårt hus och började renovera lite!
 
 
Tror jag har fått med det mesta :D
Gott nytt år!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

eoooo trodde verkligen inte att jag skulle få se bild på minella. menn ååå så fint :D Grattis till hus med, i enköping?

Svar: ja hus i enköping :)
Linda

2013-01-08 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0