Hej å hå!

Snart julafton! 5 dagar kvar :). Ska till farmors bror på eftermiddag och julfika där. På fredag blir det lilla julafton med Hannah och Jossan 😊På söndag förmiddag så blir det lilla julafton hos min farmor. Har dock inte köpt alla julklappar ännu! Inte då mycket kvar men lite stressigt när man håller på att flytta också. Har Astrid kvar, nått mer till Erica och Rickard ska jag försöka med, Mike har jag typ inte ens börjat med, Mikes mamma har jag också kvar att handla till. Kanske nått mer till Minella också. Så 5-6 personer kvar kan man säga. Inte så många egentligen om man jämför med dem 12 jag har handla klart till 😊
Idag på förmiddagen har jag varit till lägenheten två vändor för att hämta en del saker, mest kläder, filtar, lakan, skor, väskor och gardiner som var i ena dubbelgarderoben. Minella var uppe hos Polly och myste 😊tack för hjälpen Paulina! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0