Gott nytt år!

Nu är det ett nytt år. Undrar vad som kommer att ske och vad man kommer få uppleva! Förråd året bjöd på både roliga saker och tragiska. Jag tog examen efter 3,5 års utbildning och fick två jobb. Det ena slutar jag på nu i början av året och det andra börjar jag i början av året. Vaknade nyss och jag har aldrig i hela mitt liv sovit längre än kvart i elva vilket jag gjorde idag :) Hade en mycket trevlig kväll igår! Vi åt först middag med Micke och Polly. Vi åt potatisgratäng oxfilé med två olika marinader, den jag gjorde själv blev godast :) köttet blev helt perfekt, bara smälte i munnen, köttet var en 10:à. Det blev också sallad till. Till efterrätt åt vi kladdkaka :). Senare på kvällen drog vidare till Pollys mamma där det var fullt hus. Vi skålade vid tolvslaget och sköt raketer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0