Eve 💜

I morgon kommer min systerdotter Ă„ka till Kina och vara dĂ€r i ett halvĂ„r för att jobba som lĂ€rare och lĂ€ra barnen engelska! Åker helt sjĂ€lv, jĂ€tte modig tycker jag! Jag hade aldrig vĂ„gat sjĂ€lv, men jag suger i engelska sĂ„ Ă€r vĂ€l kanske lite dĂ€rför ocksĂ„! SĂ„ hon kommer vara borta hela hösten och del av vintern. Hon kommer inte vara med oss pĂ„ julafton :( hon kommer hem i slutet pĂ„ januari. Men hon kommer ha sin livs resa och erfarenhet efter resan! SĂ„ jag önskar henne all lycka och kommer sakna henne! Men vi fĂ„r vĂ€l hĂ„lla lite kontakt pĂ„ Skype. Bilden Ă€r frĂ„n förra helgen nĂ€r vi firade Evelina, pappa, Isac och Alfons som hade fyllt! Set slutade med vattenkrig och Evelina hĂ€ller en hel hink över Robban :) lite lĂ„ngt ifrĂ„n kanske för att se men tittar man noga sĂ„ ser man vattnet som snart landar pĂ„ Robban :P Robban hamnade sen i poolen med klĂ€derna pĂ„, det var nog fem till som hamnade dĂ€r med klĂ€derna pĂ„, och det var fyra vuxna!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0