Regn!

Som jag sa så har jag ju otur med vädret på min semester! Förra veckan var vi ner till Ullared och Göteborg! Det var roligt och trevligt! Den här veckan är mamma och pappa på semester så jag bor ute på landet och är djur och husvakt. Kommer bo största delen av nästa vecka också här då de drar igen efter helgen på en tur igen! Har snart bara en och en halv vecka kvar av semestern :( kommer ha ångest då man ska tillbaka till jobbet när det inte är som det brukar, jobbar de två sista sommaröppetveckorna så det lär vara mycket stress och rörigt! Har ju inte kommit in på bloggen på ett tag genom telefonen men nu funkade det igen :). Idag har det ju inte varit så kul väder så idag började jag grundmåla på en grej. Slipade i tre timmar igår och tre timmar i söndags. I morgon ska jag börja måla första lagret och andra laget på torsdag. Det tar lite tid men gör ju inte så mycket när vädret ändå suger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0