Söndag

Igår storstädade jag sovrummet och hallen. Satte upp sommargardinerna nu idag i sovrummet. Bara badrummet kvar som ska storstädas från golv till tak, blir nog på onsdag jag gör det. Igår kväll kom Hannah hit och vi åt lite tacos och kolla på film 😄 idag har jag varit ut till mamma och pappa för att rasta Färdis eftersom de inte var hemma. Sen gjorde jag lite småpyssel tillverkning inför studenten 😜. När jag kom hem igen så har jag bakat cupcakes, för i morgon efter jobbet ska jag ta med mig sånna till en uppvaktning. Min farmors bror fyller nämligen 92 år i morgon :)
Ikväll är det big brother finalen, hoppas Hanna J eller Amandus vinner! Höll på Annica i början men nu gillar jag inte henne längre på samma sätt utan tycker hon har förändrats och snackar massa skit senaste tiden, så de andra två är mer värda att vinna! Återstår att se vem det är som vinner! Tror att alla tre kan ta hem det, tror Hanna har många som stöttar henne men även Amandus som har hållit sig kvar länge, men Annica kan säkert ta hem det med och ha massa publikstöd. Så det blir spännande att se! När det är över ikväll så kommer man ju nästan inte ha något tv program kvar att titta på ju, mycket som slutar nu början på sommaren :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0