Studenten

Igår firade jag Evelina (min systerdotter) som tog studenten :) tog massa bilder. Jag tog mest på mobilen och Mike tog med systemkameran, han tog över 1000 bilder så det bli en hel del att gå igenom! Evelinas klass hade i torsdagskväll åkt till mamma och pappa för att göra i ordning traktorn och kärran som de skulle ha. Så igår fick vi se hur det blev med alla ballonger och plakat och min syster körde dem med traktorn. På kärran hade de också med en fotograf från Expressen, och han var med hela resan och tog kort på dem medan de skrek och hoppade för fulla muggar! Så idag ska jag nog köpa Expressen och se hur bilderna blev. Var ju mottagning sen efter att de hade gått i tåget och åkt bil. Jätte god mat, men det blir det alltid när tobbe lagar mat! I natt så erbjöd jag mig att hämta evelina och det gjorde jag. Hon ringde när hon ville hem och jag körde hem henne:) Visar lite bilder som jag tog med mobilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0