Gårdagen

Tanken igår var att jag skulle städa, tvätta och gå på stan med Mike för att hitta kostym och grejer till honom. Det blev bara det sista som vi gjorde sen hamnade vi på innebandy i nästan 4 timmar. Mike fick hoppa in och spela så set var kul, fick även se två av mina sysslingar spela också! Nog om det! Tvättar idag istället och håller på att plocka i ordning lite å ska städa lite.
Igår när vi var på stan så gick det jätte bra när vi skulle kolla på kostym och skjorta! Fick jätte bra hjälp och jag tycker det var jätte roligt, men Mike var nog inte lika underhållen som jag var :) först provade han ut kavajen, sen brallorna :P efter det var det ju dax för vilken skjorta och slips som han skulle ha, mycket att välja på och massa olika färger men det här kommer bli kanoners! Så när vi var klara inne på dressman så fick vi med oss: en fin kostym, en skjorta, två slipsar, ett nytt fint bälte, finstrumpor och sen lite nya kallingar. Efter det så skulle ju det vara min tur att kolla efter klänning, men det hade ju inte kommit in nått typ. En fin långklänning som var jätte sommrig skulle jag kunna tänka mig men jag passar inte så bra i långklänning och inte i den formen som klänningen hade upp till. Men väldigt fin var den! Men jag får nog åka någon annanstans å leta! Har även en klänning som jag köpte förra sommaren som jag inte har använt så den får bli reserv annars. Efter det kollade vi på skor till Mike och vi hittade ett par som han ska ha till kostymen :) jag hittade ett par vintersport på rean, som jag ska ha nästa år! Mina är ju sönder i dragkedjan så jag är otroligt tacksam över att det inte har varit så lång vinter i år! Men dem här ska vara varma, kostade 1200 från början och jag betala 600 så det tycker jag var bra!
Köpte även födelsedagspresent till min ena syster dom fyller nästa söndag!
Nej nu ska jag fortsätta städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0