Lördag

Har hunnit med en hel del idag. Först städat lite, sen handlat en present och lite nödvändigheter. Åkt till mormor och träffat henne, vidare ut till mamma och pappa där jag tvättade min bil ordentligt och städade även inuti. Sköljde även av Mikes bil. Vi böt även däck på bilarna så nu är sommardäcken på. Trodde egentligen att jag skulle behöva köpa minst 2 nya däck till min bil. Pappa trodde det när vi böt i höstas men det slapp jag, de duger å så får jag byta nästa vår istället :)
Mamma och pappa höll på att vårdstäda lite i trädgården så 4-hjulningen kom fram. Fick även en jäkligt bra närbild på fasantuppen som gick på tomten och på gården, inte direkt rädd heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0