Onsdag

Har nyligen betalt alla räkningar! Tycker tiden går sjukt fort och att man helt plötsligt sitter där med dosan räkningarna och ska betala när man nyligen gjorde det. Nu väntar jag bara på att lönen ska komma den 27:e får ju bara en liten lön för en extra jobbdag den 25:e. Kommer få tillbaka på skatten också såg jag :D ca 7000!!!. Så jag är nöjd! :P dem pengarna ska nog gå till någon resa nästa år, mamma fyller ju halv jämnt och pappa jämnt. Men de fyller ju år på så olika månader, januari och juni så det blir nog två resor! Får se hur det blir men jag skulle gärna resa till värmen! Nu ska jag plocka undan lite här hemma, ska tillbaka till jobbet sen för att ha APT-Möte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0