Söndag

Igår så tog jag det mest lugnt. Åkte hem till mammsen och pappsen en stund. På kvällen kolla vi på melodifestivalen hos Putte och issa. Visste att Loreen skulle vinna vilket var bra också :)
Skulle egentligen nu på dan och i förmiddags vara i Uppsala för att shoppa en stund innan vi ska på födelsedagsfirande kl två. Tyvärr blev det inte så då nu lilla Astrid ligger magsjuk och Rickard och Erica tror jag inte mådde så bra heller. I tisdagskväll så var jag ju hos Astrid för att lägga henne och så och då fick hon troligtvis min smitta dom jag inte ens visste att jag hade då. Hoppas dem blir bra snart. Får åka till gränby nästa söndag istället kanske. Måste hitta ny klänning och skor till bröllopet. Igår var det 4 veckor till bröllopet så tiden börjar rinna iväg.
Om en timme är det födelsedagsfirande för min ena syster som fyller år idag! Grattis!
Bjuder på en testingbild som jag gjorde förra helgen, tycker det blev en bra pose för gubben i rutan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0