Helgen

Igår var jag ner på marknaden en liten stund köpte bara jordgubbar då bland stånden, men sen köpte jag sprits eller hur det nu stavas på My store. Idag har jag varit i Uppsala med Frida och Åsa som jag pluggade med under utbildningen. Vi har haft det väldigt trevligt. Var hemma hos Åsa en stund först så man fick se hur hon bor nu. Efter det gick vi ner till stan och åt lunch. Efter ser så gick hi lite i affärer. Köpte en mobilväska till mig, en tröja till Mike, studentkort och studentgrej som ska hängas runt evelinas hals, skit häftig grej eller lite rolig grej :) sen köpte jag en liten hylla :)Vi hann även med glass också som vi satt och åt vid ån. Efter det så åkte jag och Frida hem. En mycket bra och trevlig dag :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0