Tisdag

Ny vecka och nya tag! Igår i tidningen så var Evelina och Gustav med på en bild, de hade till och med gjort en liten kort intervju med Evelina :) på framsidan var syrran,hennes man och Moa med eftersom de tog kort på Evelina då de stod under blombågen, för framsida bilden var på publiken som tog kort och de tre hade kameran i högsta hugg framme och var koncentrerade på att fota så eve och gurra måste ha gått på röda mattan och stått under blommbågen då :P
Loreen vann Eurovision vilket var as bra. Då hon sjöng första gången i Sverige, så sa jag under hennes framträdande att hon vinner i Sverige och kan nog vinna hela skiten i Europa med, och hade jag inte rätt, jo! 😃
Idag har jag varit hos tandläkaren efter jobbet! Det såg bra ut, :) har ju aldrig haft hål i någon tand i mitt liv så jag hoppas att det håller i sig! Efter besöket hos tandis så köpte jag studentpresent till Evelina, så jag hoppas det blir bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0