15 November

Dagarna går så fort, fast man inte gör så mycket om dagarna. Måste snart börja packa ner i flyttlådor det skjuts upp hela tiden känns det som men inte så lätt med en liten bebis hemma som helst vill vara med en vart man än går och vill vara social hela tiden. Hon skrattar och pratar jätte mycket :) plus att hon är jätte stark i nacken, vilket hon har varit hela tiden så hon är verkligen duktig och med på saker som händer. De på bcv sa att hon va på lite överkurs så de låter ju bra, så hon inte ligger efter.
 Tänkte visa lite bilder på saker som vi har fått till Minella. har tyvärr inte kommit ihåg att tagit kort på allt, men en del saker är det kort på :)

Kläder från min mamma och pappa :)
 
 
Kläder från Hannah :)
 
Presenter från Erica och Astrid, från Astrids farmor och darfar, Malisa och Johan och hunden från syster Jessica
kläder från flera, från Polly och Micke, min syster Jessica och Mikes mammas kompis
 
Sockor från Maja och Erik, maja har virkat :)
 
kläder och hemmavirkad giraff som Frida har gjort :)
 
Fått från min syster Erica
 
även dessa converseskorna är från Erica
Detta fick jag av mina arbetskollegor :)
 
Har fått massa annat också som jag har glömt att tagit kort på. Massa kläder från Mikes mostrar, kläder från min mormor, från hannahs mormor och mamma, från syster Veronica som handla massa kläder och skor i London, har ä'ven fått massa gosedjur och snuttefiltar, böcker, kläder och speldosa som hänger över sängen från kompisar och släktingar. :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0