Förkylda

Idag hade jag och på schemat att vi ska till BVC och mödravården! 07:55 ringer mobilen och det var BVC, som sa att läkaren var sjuk idag som skulle göra hälsokontrollen på Minella. Typiskt! Jag som gick upp 07:20, och nu är det ingen ide att sova för då kommer jag bli ännu tröttare, bara att vänta på att klockan få gå lite så vi sen kan åka till mödravården. Jag som verkligen ville till BVC idag eftersom Minella börjar bli lite täppt i näsan. Jag har varit jätte förkyld sen i onsdags torsdag och är fortfarande lite snorig och täppt ibland. Mike har också varit förkyld, men inte Minella. Tyckte hon lät lite rosslig vid några få tillfällen under helgen men inget som var så farligt. Men igår kväll var hon jätte täppt och lät som hon nästan hade svårt att andas genom näsan :( jag blev orolig och ville knappt sova inatt ifall hon skulle sluta andas! Men varje gång jag ammade igår kväll sista gången och i natt och nu på morgonen så har jag droppat i lite mjölk i näsan och då blir det lite bättre efter en stund men sen är hon lika täppt igen. Så jag hoppas vi får tid snart, hoppas på slutet av veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0