Lite sömn!

Inatt har det iaf blivit lite sömn :). Natten till igår sov jag 30 minuter och Minella 45 minuter. Hon var vaken från ca kl halv nio- nio på kvällen till kvart i fem på morgonen, då somnade hon äntligen och jag somnade typ vid fem då! Men, vid halv sex när Mike går ut ur lägenheten så vaknar ju hon så klart! Sen somnade vi inte om! Kvart i sju så bestämde jag mig för att om hon inte hade somnat om innan halv åtta så skulle jag åka bil med henne, vilket jag gjorde. Åkte ut till mamma, så var där till kl åtta och vi somnade båda två vid halv nio och vaknade vid halv tolv då det var dax för lite mat för oss båda. Sen sov hon en del på eftermiddagen också. På kvällen så gjorde jag mig i ordning kl sju för natten. Kvart över sju var hon och jag i säng då hon fick äta lite. Vi somna vid åtta och vaknade vid tio då hon var hungrig igen. Jag kunde inte somna sen förens vid ett, hon somnade lite innan men sen sov vi till tre halv fyra någon gång och åt igen. Sen somnade vi typ vid halv sex och sov till halv nio! Så denna natt har varit mycket bättre! I måndags kväll kollade vi på lite tapeter tills vi ska flytta, men det är så svårt att välja, tog kort på några, men vi har inte bestämt oss helt ännu. :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0