Paket från Kina!

Fick häromdagen ett brev hem att jag hade ett paket att hämta ut! Jag visste inte att jag hade beställt något, vad jag försökte tänka efter! Mitt minne har inte varit som det brukar sen graviditeten, måste tänka efter mer noga vad man lägger saker och ting till exempel. Men iaf hur som helst har jag grubblat och tänkt så himmelskt mycket på vad det kunde vara för paket! Nämnde för Mike igår och frågade honom om vi hade beställt nått, å han kom inte heller på att vi hade gjort det! Sen så sa han det kanske är någon som har skickat ett paket till dig! Å då tänkte jag vem skulle göra det?! När jag väl fick paketet i kassan så såg jag namnet det var ifrån och jag blev jätte glad och nyfiken! Paketet är ifrån min systerdotter Evelina som är i Kina! Hon har ju inte fått träffa Minella ännu eftersom hon åkte i juli och kommer inte hem förens i slutet på januari så då har väl hon hunnit växt en del antar jag! Men hon har fått sett henne på Skype en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0