19:e september

Igår var jag i Västerås och handlade lite. Kollade mest faktiskt, inte så lätt att köpa kläder till sig själv längre, får vänta några veckor tills jag kan göra det. Men fick bland annat med mig hem påslakan som kommer passa perfekt till vårt fina vita överkast och USA-filten 😊
Idag har jag inte gjort något alla känns det som, kollat på tv, kollat på tvplay av det jag missade i helgen, sen har jag börjat läsa på en bok! Annars har det varit dö-tid här hemma med att vika tvätt, ställa in disk i diskmaskinen typ. Men nu snart ska jag börja laga lite mat. Somnade en timme på soffan för en stund sen då Mike vilade, han går ju upp kl 5 på morgonen nu, så han e lite trött när han kommer hem och tar en liten vilostund då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0