27:e september

Sitter framför tv:n just nu i morgonrock och äter frukost :) blev väckt av att mobilen ringde typ halv nio, så det var väl bara att palla sig upp då! Idag ska jag städa och tvätta lite! Måste även kolla på bonde söker fru på tvplay då jag missade set igår, för då följde jag med Hannah till Erikslund och shoppade lite :) träffade på en kollega från mitt jobb i Västerås, han är även förälder till ett barn på den avdelningen som jag var på, så då blev det en liten pratstund med honom och hans fru :) ska försöka läsa lite ur en bok som jag håller på att läsa, typ 100 sidor kvar så det borde inte ta sådan lång tid. Har inte läst på 2 dagar nu så måste lösa lite idag så jag inte kommer ifrån handlingen i boken alltför mycket, nu när det är så spännande! :-P
Visar en bild på min bebis säng! Slipade den i somras och målade med ny färg! Så en bild är innan och två bilder under torkning och färdigmålad! Tänk att sängen är över 90 år! Min farmor låg i den sängen som liten! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0