5 dagar!

Om 5 dagar är det beräknat att min bebis ska komma till världen! Just nu tror jag att det kommer ta fler dagar än det. Datumet är ju sista (30:e) september, så annars blir bebisen ett oktoberbarn. Jag skulle ju helst vilja ha det i september för att slippa gå över tiden, och även för att ingen på min sida av släkten fyller år i september. Däremot är det en i familjen som fyller i oktober, så vem vet det kanske blir två. Graviditeten har ju gått väldigt fort egentligen, men det beror nog mest på att jag fick veta det så sent! Sen att man är gravid under sommaren gör ju att det känns som att det går snabbare också, eftersom sommaren alltid går fort och tiden bara springer iväg då! Har inte direkt haft en jobbig graviditet heller egentligen om man ska jämföra mot vad vissa kan få stå ut med. Jag är egentligen inte så mycket för att klaga och sånt heller, utan försöker ha humöret på topp med ett leende på läpparna ändå fast någon dag kan ha varit jobbig eller så. Tycker inte det blir bättre av att gnälla, utan bättre att bita ihop för smärtan blir ju värre senare då jag tänker på förlossningen.
 
Jag kommer inte att lägga upp några bilder på mitt barn här på bloggen troligen, iaf inte till en början. Om det blir någon bild så kommer det vara typ bakifrån, så man inte ser ansiktet! Jag kommer definitivt inte lägga upp bilder på facebook!! Vill heller inte att andra ska göra det varken på facebook,blogg eller instagram innan att FRÅGA mig först! Kommer troligen inte lägga upp bilder på instagram heller, men om det är någonstans jag kommer att visa en bild på lillen, så kommer det att bli där, för där är jag privat och måste godkänna innan någon blir vän med mig där. Har inte alltför många vänner där ännu, utan mest de jag verkligen vet vilka det är och känner de flesta! Men det visar sig med tiden, jag kommer försöka vara hård på detta med bilder, så får man se om man mjuknar upp sen! vem vet! Men just nu så är det så här jag vill ha det, vissa kanske tycker jag överdriver väldigt mycket just nu och så men egentligen ska man fråga personen på vem det än är, som man lägger upp en bild på om det är okej. Vet själv när det kommer upp en bild på en själv, som man tycker att man ser gräslig och hemsk ut och det är inte så kul, så massa andra kan se det, så därför tänker jag va lite hård på detta när det gäller MITT barn! Vill man se mitt barn på kort kan man fråga om det istället eller träffa det i verkligheten!
Nej nog om detta, nu ska jag ner på stan för att äta lunch med mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0