24 april 2013

För precis ett år sedan så fick jag svart på vitt veta att jag verkligen var gravid! Å då fick jag också veta i vilken vecka jag var i, och det var ju vecka 17!. Lite sent man fick veta det, tog ju graviditetstest 1,5 vecka innan ( i vecka 15) och det visade att jag var gravid, men visste inte om jag riktigt trodde på det! Så jag bokade in en undersökning och det stämde! Trodde Max då att de skulle säga att jag var i vecka 10 typ och så säger de ca vecka 17. Snacka om att man blev chockad!
För precis ett år sedan också så var jag på en begravning inte vilken som helst utan ett barns begravning. Hoppas jag aldrig mer behöver gå på en begravning där det är ett barn inblandat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0