en vecka kvar





årets julpakets berg till nära och kära! har kanske två paket kvar att inhandla. men sen är jag klar! det har blivit 16 personer att handla till, brukat vara två till men i år så fokuserade jag och min syster på barnen bara. sen har jag ju inte räknat med julklapps bytet som vi ska ha med några av våra vänner och inte med Minellas lekkompisar heller, som vi mammor skulle fixa och så får varje barn dra ett varsitt paket :)
En bra jul är att vara med nära och kära tycker jag, fick en fråga om det gör ett tag sen men svarade lite sent på det!!

I söndags gjorde jag lite julgodis, har redan ätit massor så måste göra lite mer, för ena sorten är snart slut :) hihi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0