julen

innan jul så blev minella och jag magsjuka. hon började natten till lördagen och jag började på söndags eftermiddagen, tur att vi inte var det på julafton :). vi firade jul hos mina föräldrar. skulle fira jul hos min farmor då söndagen innan jul men vi fick ställa in det, så vi får ta det efter nyår, då hon själv inte var så pigg i helgen. har även firat jul med hannah på annandagen, som också blev flyttat. blev även julklappsbyte i fredags med Micke och Paulina. Minella har fått massor av fina leksaker. vet knappt vart vi ska ha allt :)


vår lilla paket hög hemma som vi öppna på julaftons morgon!

tomten som kom på sen eftermiddagen och hade med sig några paket i säcken för att dela ut.


granen hemma hos mamma och pappa, väldigt tunn en i år!


I lördags drog vi till västerås och shoppade lite, fick med oss hem rätt mycket till oss alla. var inte så mycket rea, men vi handlade en del behövande grejer också!


mitt fina halsband som jag bland annat fick av mina två älsklingar


mini och färdig kollar ut genom fönstret på juldagen för att titta på fasantuppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0