Alla hjärtans dag!

Har varit iväg på öppna förskolan på förmiddagen. Där gjorde Minella fot- och handavtryck i lera 😊 stanna kvar på sångsamlingen sen åkte vi till maxi en snabbis och köpte lite som ska vara till kvällsmaten. Nu är vi hemma sen typ en timme och en kvart sen och nu sover hon gott i vagnen! Igår sov hon inte alls mkt på dagen. Vill ju att hon ska sova några timmar innan vi ska på Babysim kl 3 på onsdagar men inte gick det igår. Hon somna i bilen på väg ut till mamma vid kvart i elva. Sov tio minuter. Sen vid tolv somnade hon i vagnen, men sov bara en halvtimme. Tog in henne för jag tänkte men då får hon sova nån timme i min famn innan vi skulle åka typ vid två. Men nej det gick inte heller! Inte ville hon sova, fast hon var trött, men hon var glad ändå. Sen vid två åker jag ib till stan försökte att hon skulle somna tidigt i bilen men nej hon somna precis när man kom in till stan, så jag körde i 10-15 minuter runt omkring i Enköping för att hon skulle få sova lite. 14:40 går vi in i badhuset och hon öppnar sina ögon, helt cool-lugn och bara sitter och ler! Det går bra att byta om och bada och plaska. Till och med efter när man ska duscha och klä på sig så var hon glad, pratade och bara njöt! Hur orkar hon egentligen! Alla de andra barnen var smågnälliga och tyckte det var pest och pina efter badet. Men jag var glad för att hon orkade och var på så bra humör trots dålig sömn under dagen. Hon var väldigt trött när vi kom hem sen dock. Men hon sov vara 30 minuter i vagnen och var vaken sen tills hon somna i famnen halv sju 😊 min lilla skrutta! Alltid så snäll, go och glad liten tös!
I eftermiddag ska vi ut till min mormor, Minellas gammelmormor och hälsa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0