Onsdag

Idag är vi bara hemma och är lediga! Tar det lugnt eftersom skruttan har feber sen igår då hon fick vaccin spruta! Det gick faktiskt bra, hon blev lite ledsen men tyckte hon reagera rätt sent , fast det kanske inte gjorde ont förens de drog ut sprutorna. En i varje ben blev det. Så idag ska jag plocka reda på alla kläder som vi får låna efter Astrid. Tvättade två maskiner igår och en idag så det är lite kläder i storlekarna 62-68. Sen har hon ju en hel del själv som hon fick när hon föddes och i julklapp, så ont om kläder har hon inte iaf 😊 har även plockat upp en del av mina skor i klädkammaren, de som jag kommer använda lite iaf. De de andra skorna som jag har i en stor kartonglåda i förrådet får jag gå igenom i vår i och se om några skor ska sparas eller kastas.
I morgon ska jag på fiskspa det ska bli kul att uppleva 😃🐟🐠


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0