Torsdag

Idag har jag och Erica varit på fiskspa! 🐟🐠 Mamma och Minella var också med men tittade på 😊 Va faktiskt lite roligt, precis innan va man lite pirrig och nervös över hur det skulle kännas! Min syster Veronica hade gjort det innan oss och hon sa att det kändes som att man hade fötterna i kolsyrat vatten och man känner små bubblor kittlandes mot en. Det var faktiskt en riktigt bra beskrivning för så kändes det, trodde att det skulle kännas lite mer faktiskt. Det kittlades lite mer då och då på vissa tår och på insidan av foten ibland då en ny fisk sög tag! Tyckte jag var duktig som inte rykte upp fötterna igen utan hade de kvar hela tiden. Man blev väldigt van med fiskarna efter ett tag. Den första minuten kunde jag inte titta på mina egna fötter för det såg så vidrigt ut med massa fiskar överallt och på foten, men det gick bättre att glo på Ericas fot med fiskar. Men det var ju bara i början, sen gick det 😊 Efter spastunden så åkte vi till erikslund och åt lunch och handlade lite. Köpte 4 lampor på Ikea, lite tyg där och annat smått och gott 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0