Tröttare än tröttast!!

Är trött och seg! Dotra min var inte nådig inatt kan man säga! Halv två vaknade hon till, satte sig upp i sängen som hon brukar och yrar lite typ. Jag lägger henne igen för att att hon ska få snutta lite. Passar även på att byta blöja på henne. Efter det är hon jag vet inte vad jag ska säga men bara skit svår att få att somna om! Försöker med allt i typ en timme. Hon gråter och är jätte trött typ somnat till flera gånger i famnen för att hon är så trött men vaknar av sig själv för att hon är så hysteriskt uppriven så inte kan somna i djup sömn. Vi försöker en halv timme till i sovrummet men ger upp och tar ner kuddarna och täckena för att lägga oss i soffan och kolla på tv, så kanske det skulle hjälpa. Tänkte att hon kanske somnar sittandes för det har hänt förut framför tv:n. Och sen var det lite svalare på nedre våningen. Det hjälper inte heller så 03:50 sätter vi oss i bilen för att köra en stund! Vi kör i en halvtimme men ungen somnar inte! Såå nära flera gånger om och man ser hur tunga ögonen är men samtidigt ska hon ju gnälla och gråta och då händer det ju något. Vi är tillbaka typ 04:25. Vi sätter oss framför soffan igen och jag lägger henne i famnen så hon får snutta! Efter en stund somnar hon till äntligen! Sitter kvar i ca 20 minuter om inte mer för att vara säker på att hon sov. Sen la vipas i soffan och sov där, tills nu kvart över åtta. Jag är trött och har inte sovit så bra på soffan va lite för hårt och trångt men vad gör man inte för att hon ska få lite sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0