Ny vecka!

Idag har jag hunnit varit på tandläkarbesök. Hade tid 9:20 och 9:30 var vi ute vid bilen igen! Gick väldigt fort! Och som vanligt väldigt fina tänder, inga hål eller början till något hål. Tänk att jag inte har haft något hål alls i mina tänder! Hoppas jag klarar det i 25 år till, minst 😃. Efter tandläkarbesöket så åkte vi och handla lite mat på maxi. Nu sitter jag bara och slappar, ska om en halvtimme typ gå ner till stan och så ska vi på sångsamling :) Minella sover ute i son vagn just nu så hoppas hon gör det tills sången börjar kl 13:30.
Helgen var rätt lugn, i lördags började vi montera upp vitrinskåpet men den är inte helt klart ännu, dörrarna till skåpet sitter inte på än. Men det är Mikes uppgift. Igår så var jag, Minella och Frida till Uppsala och träffa Åsa 😊 Vi hick runt i affärer och åt lunch tillsammans, mycket trevligt :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0