Söndag

Idag ska vi iväg på kalas på eftermiddagen för att fira min syster som fyller år i morgon. Annars kommer dagen vara lugn 😊
Helt otippad att Robin vann melodifestivalen igår, trodde jag verkligen inte, låten är ju bra och han har bra röst men trodde faktiskt att Ulrik munter eller yohio skulle vinna. Dem kom ju två och trea dock.
Bild på hoppgungan som jag köpte till Minella, dock är den lite stelare, typ hårdare tyg än den gamla som mina syskonbarn har använt. Lite stor också så hon har armarna rakt ut och det ser ut som att hon har en påle bakom sig och under armarna så det ser lite konstigt ut. Så den begagnade hoppgungan är hemma hos mamma och pappa så får hon hoppa med den där, för den hoppade hon verkligen med 😊 skit kul att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0