Lördag

Kom hem för snart en timme sen. Firade Moa som har konfirmerats idag. Vi var dock inte i kyrkan, lite svårt med Minella i två timmar så vi åkte dit efter när det var mat och fika! Jätte god mat, tog två överfyllda tallrikar, äter som en häst! 😃 tur att det finns en kock inom familjen! 😊
I morgon ska jag på streetfeet, Moa och Astrid ska dansa 😊 ska bli kul att se. Sen måste vi hem förbi mina föräldrar, Mike måste fixa mammas dator för den strular. Internet som inte funkar, jag försökte testa igår med den kunskapen jag har, men det gick inte bra! Ändå har jag lyckats några gånger men inte igår tydligen! Så hoppas Mike kan, borde han eftersom han har ju varit datanörd och pluggade data nått år på högskolan så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0