Tisdag

Idag har jag och Minella varit på öppna förskolan på eftermiddagen. Efter det så gick vi ner på stan och böt ett par byxor åt henne till en annan storlek. Vi köpte även solbrillor till henne och konfirmationspresent till Moa som ska firas på lördag.
På söndag kommer jag få min första ensamtid, då ska jag på dansuppvisning som Moa och Astrid har på Joar! Eller som Astrid säger det: jag ska dansa på moas scen :). Så då får Mike vara själv med Minella. Hon kommer troligen sova en del av de 2-3 timmarna som jag blir borta. Har ju lämnat henne förut då vi flytta till både mamma, Hannah och Paulina några gånger för att få packa i flyttlådor och så, men då var hon ju så liten och sov mest då också så hon märkte ju inte om man var borta. Inte direkt så jag kunde unna mig egen tid då heller eftersom det var mycket stress då att packa, packa upp grejer vid flytten.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jaaaa hojta till igen om ni behöver barnvakt vi är det gladeligen! :))) fina unge! ❤

2013-05-07 @ 22:01:36
URL: http://pompeey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0