Jan. 19, 2014

i morgon börjar jag jobba! timmarna räknas ned nu, ingen idé att ha ångest för då kommer jag inte kunna sova så försöker att inte tänka så mycket på det! inskolningen har ju gått bra för mini också, lämnade henne i torsdags och fredags en stund och det hade gått bra, så hoppas den här veckan funkar bra också!

var och kollade på astrids dansuppvisning nu ikväll, så kul att de henne dansa. såg i våras med.

i veckan kanske man blir moster igen. precis två veckor kvar tills den beräknade dagen, men syster ligger inlagd redan nu för hon hade för högtblodtryck och så.. hon var även öppen 3 cm men inga värkar än. den kommer säkert i morgon eller övermorgon bara för att jag börjar jobba! jag hade gissat på den 29 januari eller 8 februari. så vi får väl se när den kommer den är beräknad till 2 februari. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0