moster

ja i måndags kväll blev jag moster för 7:e gången :) dagen då jag började jobba så klart! har bara sett han på bild än så länge, eftersom de kom hem igår från BB. sen har ju minella haft feber i tre dagar så då kan man ju inte hälsa på heller! så idag var det min första vabbdag. hon har inte haft feber sen igår kväll typ vid 7 så nu är hon frisk men måste ju vara hemma en feberfri dag. ikväll ska jag till jobbet på möte också. och i morgon stänger jag så då kan jag inte se lilla pojken heller. men jag siktar på lördag att jag får träffa han då :) var förbi stan idag och köpte en present och även till Astrid. köpte födelsedags present till mamma också som fyller år i morgon, hon ska firas på söndag. sen var jag in på apoteket och handla Alvedon och Ipren till minella för de var typ slut nu. köpte även nässpray till henne och oss så man har ifall man skulle bli förkyld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0